تلفن: 05137602049

قوانین و مقررات

مقررات:

  1. کلیه اصول و رویه‏‌های چی کارایاب منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربران چی کارایاب نیز موظف به رعایت این قوانین می‌باشند. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های چی کارایاب تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهد شد. و استفاده از این سامانه به منزله پذیرش هرگونه تغییر است.
  2. در چی کارایاب تنها محتوا با مضمون کاریابی پذیرش و منتشر می‌شود . و هرگونه محتویات مغایر با این مضمون از سایت حذف می گردد.
  3. چی کارایاب می‌تواند در هر زمان اقدام به تغییر قوانین کند و شروط و قوانین تغییریافته از طریق همین صفحه اعلام می‌گردد. و کاربر موظف است از همین صفحه در جریان تغییرات قوانین قرار گیرد. استفاده کاربران بعد از تاریخ اعلام تغییرات به معنی پذیرش قوانین است. اما تغییر قوانین مالی، حساب‌های قبلی را تغییر نخواهد داد.
  4. اطلاعات کاربران محرمانه است و چی کارایاب ضمانت می کند فقط برای مقاصد کاریابی با اطلاع رسانی به کاربر آنها را مورد استفاده قرار دهد. در غیر این صورت تمامی این اطلاعات جز با درخواست قانونی نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی جمهوری اسلامی ایران در اختیار هیچ‌ سازمان، موسسه، شرکت و یا فرد دیگری قرار داده نخواهد شد.
  5. چی کارایاب در قبال صحت اطلاعات مندرج در رزومه کارجو و تعهد کارفرما نسبت به توافقات خود با کارجو مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.
  6. چی کارایاب یک سامانه کاریابی است و تنها محتواهایی با این مضمون را مورد پذیرش و انتشار قرار می‌دهد و هرگونه محتویات تبلیغاتی در قالب آگهی استخدام از سامانه حذف می‌گردد.
  7. درج هرگونه مطالب مخالف عرف و شئونات اسلامی در سامانه ممنوع است و چی کارایاب حق دارد اطلاعات مزبور را از سامانه حذف نماید. کلیه کاربران سامانه، ملزم به رعایت حقوق اجتماعی و صیانت از ارزش‌‌‌های اسلامی، ملی، فرهنگی و اجتماعی کشور می‌باشند
  8. در صورت مشاهده مطالب مغایر با قانون از سوی آگهی‌دهندگان، چی کارایاب ضمن اخطار به آگهی‌دهنده از ادامه انتشار این نوع مطالب جلوگیری می‌نماید. لازم به ذکر است که در صورت درخواست مقامات ذیربط، چی کارایاب موظف است که ایمیل و سایر مشخصات ارتباطی کاربر خاطی را جهت ردیابی در اختیار مقامات مذکور قرار دهد.
  9. تمامي کاربران مي بايست در هنگام استفاده از سایت ، از عکس های مناسب و شخصی جهت استفاده در صفحه خود استفاده نمايند. کلیه این عکس ها بایستی مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد . و کسی حق استفاده از عکس های اشخاص دیگر را ندارد.
  10. کلیه کاربران سایت ملزم به رعایت حقوق اجتماعی و صیانت از ارزشهای اسلامی ، ملی ، فرهنگی و اجتماعی کشور می باشند.

با خواندن این قوانین شما مسئولیت رفتار و ارسال‌‌‌های خود را در چی کارایاب به عهده خواهید گرفت. در صورتی که از قوانین مذکور حمایت نکنید؛ در صورت امکان به شما اخطار داده خواهد شد و در صورت تکرار، حساب شما از سامانه حذف خواهد شد.

وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی

موسسه کاریابی و مشاوره چی کارایاب در مردادماه 1398 با مجوز رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف خدمت رسانی کار خود را آغاز کرده است.

تماس با ما

05137602049
info@cheekarayab.ir